Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 08:27:22 +0200

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14775 
aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Naelavere küla, Alatskivi 
alajaam, Tartu maakond, Peipsiääre vald, Naelavere küla, Alatskivi alajaam 
(Alatskivi 110kV alajaam, Alajaama juhtimishoone) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projektis olev juurdepääsu tee 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27214764>  (menetlus nr: 
464599), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (OMAR JAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister